Micul parc de distracții
Toate autobuzele către parcul de distracții sunt pline, dar Nina își micșorează prietenii. Acum că sunt mici, orice obiect poate fi o cursă distractivă! Dar unele lucruri nu merg conform planului... Ci cu mult mai bine!