Serviciul Poștal Spațial
Poștașul Pato s-a întors cu o nouă misiune: trebuie să-i livreze un colet Marțianului Verde. Dar lucrurile nu sunt așa de simple precum par: Mațianul Verde s-a mutat pe o altă planetă, iar Pato nu-i știe noua adresă. Poți s-o faci, Pato!