Bună lovitură!
Pocoyo și Nina se joacă tenis, până când Pato schimbă mingea de tenis cu una de baschet. Elly se alătură și adaugă reguli de rugby. Un meci clasic de tenis s-a transformat într-o combinație de sporturi, fără sens!