Petrecerea cu purici
Loula are purici, așa că Nina își folosește raza de micșorare ca să o ajute. Dar se pare că puricii sunt în mijlocul unei petreceri uriașe. Vor reuși prietenii noștri să o oprească pe Loula din scărpinat?