Atac cibernetic
Nina detestă fotbalul, așa că pleacă să aducă un joc nou. Între timp, Roberto preia poziția de portar, dar după ce e lovit de câteva ori de minge, circuitul lui se defectează și-și pierde controlul. Repede! Să-l repare cineva pe Roberto!