Cuvintele magice
Astăzi se întâmplă ceva foarte ciudat... De fiecare dată când naratorul îl întreabă pe Pocoyo cu ce se joacă, publicul spune altceva, iar obiectul lui Pocoyo se schimbă. Publicul are puterea și are și chef de joacă!