Nina, dresoarea de câini
Nina acceptă să o dreseze pe Loula o zi, dar e atât de convinsă că e ceva ușor, încât ignoră sfaturile lui Pocoyo, ceea ce îi aduce probleme. Ce se va întâmpla?