Multe probleme
Pocoyo, Pato și Elly se joacă cu bilelele: țintești spre gaură și arunci. Dar asta nu e o gaură obișnuită. A început să înghită totul! Ne înghite chiar și prietenii. Cum vor reuși să se întoarcă acasă?