Probleme cu turiștii
Un grup de Marțieni verzi au venit în lumea lui Pocoyo să ne fotografieze prietenii. Turiștii se tot înghesuie să îi vadă pe eroi, dar oare se vor opri? Sunt peste tot! Chiar și în frigider!