Cutia dino
Pato încearcă ultima invenție a lui Pocoyo, cutia dino, și e transformat în dinozaur! Lui Pocoyo îi place noul animăluț, dar e foarte dificil să ai grijă de un dinozaur... mai ales când e transformată și Elly. Ce se va întâmpla?