Marele final
Elly și Pato văd că Pocoyo este slab la baschet, și decid să nu se joace cu el. Pocoyo e supărat: dacă el nu se poate juca... nu vor putea nici prietenii lui! Le sabotează jocul în moduri amuzante. Cum se va termina?