Mă plac puii
Pocoyo găsește trei pui de găină, cărăra le-au dispărut părinții, așa că are grijă de ei. Dar nu poate să facă puii neascultători să se liniștească și să se poarte frumos. Noroc că vine Pato și reușește să îmblânzează puii plini de energie.