Lovitură!
Pato devinde obsedat de bowling când descoperă că, oricât ar încerca, nu reușește să lovească popicele, în timp pe Elly și Pocoyo o fac fără efort. Vor reuși Elly și Pocoyo să îl ajute să se relaxeze?