Lucas singurelul/Nu te văd/Prinde musca
Lucas se trezește noaptea și casa arată diferit. Cât de lungă poate fi o noapte?/Fiind cameleon, Bodhi e bună la ascuns, dar Lucas decide s-o învingă./Findley vede un documentar despre păianjeni și începe să creadă că Lucas nu-i e prieten.