A venit primăvara și Maizie se întoarce din hibernare./Căutând să descopere noi sunete, Lucas și Findley apasă toate butoanele din casă./Pirații Lucas și Findley pornesc în aventură pentru a găsi o comoară: jucăria pierdută a lui Avocado!