Mama lui Arlo pleacă la vânătoare și Lucas are grijă de Arlo pentru o noapte./Prietenii aud un strigăt groaznic în șemineu și Lucas e trimis să afle cauza./Lucas, Findley și Bodhi mănâncă o căsuță din turtă dulce, dar o regăsesc intactă!