O serie de șase clipuri îi prezintă pe prietenii lui Lucas și se termină cu un cântec./Arlo pune întrebări întruna! Lucas învață să fie mai răbdător./Lucas găsește o felie de tort și vrea să dea o petrecere-surpriză pentru Findley.