Lucas află că Maizie îl va părăsi peste iarnă ca să hiberneze./Biscuit o învinge mereu pe Dimples la concursul de clipit și Dimples îi cere ajutorul lui Lucas./Lucas descoperă aerul condiționat și o convinge pe Bodhi că locuința respiră.