Noul șampon al lui Avocado miroase a flori. Maizie îl ADORĂ și nu vrea s-o lase în pace!/Lucas e fascinat când află că o floarea-soarelui uriașă crește dintr-o semincioară./Lucas și prietenii lui se bucură când văd o floare înflorind.