Când Arlo se joacă prea dur, Lucas se împrietenește cu un cactus./Maizie îl înțeapă din greșeală pe Lucas cu acul. E un șoc pentru amândoi, dar pentru Maizie e cel mai greu./Bodhi își accidentează limba și Doctorul Lucas îi vine în ajutor.