Țupi/Ziua rea a lui Findley/Ați sunat
Lucas, Findley și Bodhi sunt obsedați de o nouă jucărie numită Țupi./Findley se simte în pericol după o serie de evenimente periculoase pentru muște./Lui Arlo i-e dor de mama și Lucas îi dă un clopoțel ca să-l cheme când are nevoie de ceva.