Lucas își dorește așa mult să scrie cântecul perfect, încât își pierde inspirația!/Arlo îi dă lui Bodhi ghinduța lui preferată. Dar curând o vrea înapoi!/Arlo nu înțelege că nu trebuie să râzi de alții.