După ce îl vede pe Findley zburând, Lucas se întreabă cum ar fi dacă ar zbura și el./Doctorul Lucas se străduiește să-și facă bine prietenii, dar se îmbolnăvește el./Lucas vrea să-i facă portretul lui Arlo și află că Arlo nu știe cum arată.