Câini adormiți/Sconcsul/Arlo și cobra
Lucas și Findley găsesc o prăjitură și încearcă s-o țină adormită pe Avocado ca să poată mânca toată lumea./Avocado e stropită de un sconcs, dar Lucas o înveselește./Lucas trebuie să-l convingă pe Arlo că furtunul nu e un șarpe.