Lucas, avem o problemă/Pe ou/Pokey Dokey
Lucas și prietenii urcă după niște stele de jucărie și una îi cade lui Bodhi pe cap./Lucas găsește un ou și decide să se ocupe de el, dar nu e ușor să fii responsabil./Avocado își pierde jucăria și Lucas și Findley vor s-o înveselească.