Tabăra fantomă/Bau!/Nu atingeți robotul
Lucas și prietenii fac camping și Avocado le spune o poveste de groază. Acum, Lucas crede că grădina e bântuită./Lucas își sperie prietenii de Halloween./Lucas activează un robot care-i urmărește pe el și pe prieteni prin toată casa.