Findley descoperă un pantof pe care-l va folosi împreună cu Lucas pe post de fort./Avocado a fost pusă în cușca de pedeapsă. Lucas și Findley încearcă să o binedispună./Lucas îi aduce lui Dimples lucruri din casă ca să nu se simtă exclusă.