Alunecarea/Țesând pânze
Lucas și Findley găsesc un cub de gheață și alunecă cu el, iar Lucas cade în scurgere./Lucas vede o pânză perfectă la fereastră și e descurajat că nu poate țese una la fel./Lucas, Avocado și Findley o confundă pe Bodhi cu pielea ei.