„Maizie” îi ignoră pe Lucas și Findley. Dar cei doi află că ea are o verișoară... și deprind noi abilități!/Lucas se împrietenește cu un păianjen mov de jucărie, iar Findley devine gelos./Lucas și Findley se mută împreună în casa păpușilor.