Acvariul lui Dimples și Biscuit e spart. Sunt mutați și învață să accepte schimbările dacă sunt împreună./Dimples se sperie de un rechin de jucărie din acvariu./Lucas o învață pe Maizie să picteze și o încurajează să caute inspirație.