Lucas și Findley fac pe supereroii, dar lui Findley nu-i place să fie ajutorul lui Lucas./Super-Lucas și Musca Fantastică găsesc un pui pierdut de furnică și-l salvează./Lucas o imită în joacă pe Bodhi, dar s-ar putea s-o fi jignit!