Marțianul Marvin îl răpește pe Bugs și îl obligă să-l ajute să preia controlul asupra Pământului. Horace și Porky lucrează sub acoperire pentru a-l prinde pe căpitanul Blacque Jacque Shellacque că fură bureții de pe fundul oceanului.