Șoferița Lola / Rățoiul temerar
Când Rhoda distruge pădurea cu mașina, Lola o învață nişte reguli ce circulație. Aventurierul Daffy încearcă să sară cu motocicleta peste o fântână arteziană de la Hotelul Briarwood. Daffy, împreună cu asistentul lui, Porky.