Întâlniri periculoase cu rățoiul / Duhul
Daffy călătorește cu un satelit și ajunge în Zona 51. Io Mi-s Sam îl crede extraterestru și îl capturează. / Porky și Daffy sunt în Egipt și eliberează un duh dintr-o lampă, care le poate îndeplini dorințele, dar contra cost.