Modelul Fudd / Dansul victoriei
Bugs muncește la o linie de producție, într-o fabrică de mașini. Elmer încearcă să scape de Bugs, dar iepurele îi dă o lecție. / Bugs și restul echipei îl învață pe Squeaks Dansul Victoriei, un cântec ce te învață să fii mândru de tine.