Suplinitorul Porky / Paranormalul Viktor
Porky e profesor suplinitor și trebuie să-i predea celui mai buclucaș elev din lume: rățoiului Daffy. / Viktor se crede mediu și îl stoarce de bani pe Squeaks. Bugs îi dezvăluie adevărata natură.