Bonjour, Liliacule / Târgul renascentist
Când Blacque Jacque Shellacque le distruge șoarecilor magazinul de brânză, Liliacul face dreptate. Polițiștii Horace și Porky lucrează sub acoperire la târg, pentru a-l prinde pe Sir Barbăscurtă, suspectat că ar fi furat copane de curcan.