Cocoșul își deschide o alimentară și îi păcălește pe toţi cu prețuri mari iar Daffy merge și îi distruge magazinul. Când Bugs află că Cecil e în aceeași croazieră cu el, ei se iau la întrecere, să vadă cine are cea mai frumoasă vacanță.