Omul iepurilor/ Super spionii
Trey Hugger vrea să protejeze bunăstarea iepurilor. Trey îl chinuie pe Bugs, până când Bugs schimbă regulile jocului. Elmer le întinde o cursă lui Pepe și Claudette, obligându-i să scape din mlaștinile din Louisiana.