Bugs vine în tabăra de vară pentru a fi ghid. E supărat când descoperă că și Cecil vrea același lucru. Elmer îi angajează pe Sylvester, Claude și Pete să îi zugrăvească toată casa. Din păcate pentru Elmer, cei trei sunt total incompetenți.