Arhitectul Wile Coiotul vrea să-l distrugă pe Roadrunner. Bugs urmărește un meci de hockey și îl demască pe jucătorul Blacque Jacques Shellacque pentru că trișează. Acesta se enervează și îl lovește pe Bugs care îl învinge pe Blacque.