Samuraiul Bugs / Daffy în sălbăticie
Când Samuraiul Cal terorizează sătenii din Japonia feudală, Bugs trebuie să îl oprească. / Tad Tucker încearcă să filmeze un documentar în natură, dar e întrerupt de Rățoiul Daffy, care încearcă să pipereze filmul.