Banditul de la plajă / Cal Vikingul
Elliot îi trimite pe polițiştii Porky și Horace să se dea drept surferi, pentru a-l prinde în flagrant pe surferul Daffy, despre care se crede că fură mâncare. Vikingul Cal încearcă să pătrundă în casa lui Bugs. Bugs se răzbună.