Bugs și Țestoasa Cecil participă la o cursă pe mare. Spiridușul nu mai are noroc. Descoperă că în Germania porcii sunt considerați norocoși. Porky e în vacanță în Irlanda. Spiridușul încearcă să îl prindă în casa lui, dar eșuează.