Actorul Elmer joacă într-un show. Daffy se enervează pentru că voia să vadă un film de groază. El intră în spectacol și îl încurcă pe Elmer. Hazel se supără când Bugs îi cumpără din greșeală mătura fermecată. Ea vrea să recupereze mătura.