Frumusețile naturii / Ghid în safari
Porky și Sylvester navighează pe mlaștină, dar Sylvester trebuie să îl apere pe Porky de șerpi și crocodili. Leslie e supărat că dl. Montygrabs îl alege pe Bugs să-i fie ghid în safari. Leslie vrea să-l saboteze pe Bugs.