Duhul rău / Cu caramel rece
Sam încearcă să găsească lampa cu duhul magic. Atunci când Bugs e primul care găsește duhul, el și Sam încep să se certe pe puterile duhului. / Când Elmer ajunge într-o excursie la vânătoare, Bugs îi dă o lecție.