Casa lui Rhoda Road / Clar de Lună
Bugs și Squeaks merg la restaurantul Rhodei. Sunt dați afară pentru că restaurantul e doar pentru bicicliști. Se întorc deghizați pentru a-i da o lecție Rhodei. Phoebe și Justin sunt obligați de mama lor să doarmă.