Vizitiul Bugs trebuie să-l conducă pe Reginald St. Archibald până în orașul Tombstone. Bugs află că Reginald vrea să distrugă orașul și să construiască acolo o fabrică. Bugs, Sam, Elmer, Blacques Jacque,Punkinhead și Curt vor să-l oprească.