Cine pierde / Iepurele Yankeu
Bugs și Squeaks se plimbă prin parc. Lui Squeaks i se face foame. Din greșeală, își leagă hot dog-ul de un balon, pe care Bugs vrea să îl prindă. Bugs e suprataxat pentru ceaiul lui de către Elmer. Iepurele declanșează Revoluția Americană.